sâmbătă, 31 decembrie 2011

Jumatate

Am vrut să scriu o poezie, dar mi-a ieşit doar jumătate de cuvânt
Mă-ntreb ce oare să mai scriu, ce-aţi vrea să auziţi in fiecare dimineaţa?
Nimic


Un nimic prezent doar pe jumătate
Un nimic ce este-aşa cum suntem toţi


Jumătate


Jumăteate oameni, jumătate-altceva, cred, mamifere sălbatice
Conduse de jumătatea transparentă a perfecţiunii noastre
Încercând să scriem jumătăţi poetice postate pe nicăieri
Criticate de minţi deştepte, luminate doar pe jumătate


Şi totuşi ne simţim o jumătate,
Jumătate dintr-un cuplu ce-l considerăm întreg
Dar nu-i aşa, căci această jumătate 
E-un sfert
Dintr-un întreg care există doar pe jumătate


De multe ori mă-ntreb de ce ascundem cealaltă jumătate imperfectă?
Nu ştiu, căci am găsit răspunsul doar pe jumătate:


Jumătate buni
Jumătate răi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu